2011. április 26., kedd

Ígéret szép szó avagy kísérlet cukor- és lisztmentes mogyorókérmes palacsintára 1.0

Megígértem Nillának, hogy készítek neki ebből a kedvenc édességéből olyan verziót, ami szerintem egészséges. Hogy ne kelljen magát tömnie azzal a borzalommal. :) Sajnos egyelőre nem kapta török mogyorót - közbejött a Húsvét -, de hát ígéret szép szó, így megnéztem, mire jutok szezámkrémmel. Mert szerintem annak egészen hasonlít a mogyoróhoz az íze.




A krémhez: 

2 dl szezám krém - tahini
6 kanál kakaópor legalább
2 kanál xylit
2 kanál cukormentes narancs dzsem



A palacsintához:

kevés zabliszt
lenmagliszt
mandulaliszt
kevés zabtej
víz
2 tojás
pici só, pici xylit

A tésztát szokásos palacsinta sűrűségűre keverjük. Azt vettem észre, hogy lassabban sül, mint a normál palacsinta, és picit vastagabb lesz, de még kísérletezem vele. Kicsit törékenyebb is, ezért csak félbe hajtottam töltés után. Nem érte szó a ház elejét, a halk mümmögés is megvolt, úgyhogy elsőre sikeresnek ítélem a projektet. Folyt. köv. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése