2013. április 5., péntek

Izgalmas lecsó pácolt csirkemellel, avagy mire jó a lecsóbefőtt

Valahogy idén nem akar elkezdődni a tavasz. Egyszer már majdnem, de aztán mégsem. Én pedig már nagyon vágyom nem csak a tavasz. de a nyár ízeire. Ezért szeretem nagyon, hogy anyukám mindig eltesz a lekvárok mellett lecsót is. Nagyon mókásan néz ki. Alapvetően paprika és paradicsom van benne, amit csak rá kell dobni a hagymára, ízlés szerint fűszerezni és kész is. Nagyjából 5 perc alatt.

Persze nyáron lehet majd igazi, friss lecsóval is enni a pácolt csirkemellet, azaz legalább 12 órát, vagy többet pihentek a szeletek most fokhagymás, kakukkfüves, bazsalikomos olíva olajban.


Tehát, ami kell hozzá:
1 üveg lecsóbefőtt, vagy lecsó fél kiló paradicsomból és paprikából
1 nagy fej hagyma
én most ezeket a fűszereket használtam: só, bors, bazsalikom, kakukkfű, őrölt kaffír lime (ez a thai ételek szeretete miatt van mindig itthon, de elhagyható), füstölt paprika por (ezt mostanában láttam, hogy itthon is lehet kapni, nagyon kalandos fűszer, használjátok bátran)
4 tenyérnyi csirkemell

A hagymát libazsíron (vagy bármilyen más zsíron) megfonnyasztom, megy rá a lecsóbefőtt, a fűszerek, egyet rottyan és kész. A csirke szeleteket is libazsíron megsütöm. Tálalom és ehetünk is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése